
Polska Siatkówka Marka kategorii europejskiej
Marketing sportowy to dziedzina marketingu klasycznego, której podmiotem jest sport. /p>
Ostatnio ważnym pojęciem stał się marketing w sporcie. Zewsząd słychać głosy, że kolejny klub siatkarski ma na tym polu coraz lepsze osiągnięcia. Dla krótkiego wprowadzenia poniżej definicja marketingu sportowego.

Marketing sportowy to dziedzina marketingu klasycznego, której podmiotem jest sport. Specjaliści wyróżniają następujące trzy obszary składające się na marketing sportowy:
- marketing przedsiębiorstw wolnorynkowych realizowany poprzez sport,
- marketing produktów i usług sportowych,
- marketing organizacji sportowych.
Wszystkie grafiki, zdjęcia, teksty oraz same strony www podlegają ochronie prawnej na mocy ustawy o prawie autorskim.
Używanie ich w jakikolwiek sposób bez uprzedniego, pisemnego zezwolenia jest zabronione i może spowodować pociągnięcie do odpowiedzialności cywilnej i karnej w maksymalnym zakresie dopuszczalnym przez prawo.