
W porównaniu z resztą świata polski rynek sponsoringu sportowego dopiero raczkuje. Dotychczas podjęto niewiele prób jego analizy. Pierwszym w kraju kompleksowym badaniem na ten temat jest raport „Sponsoring sportowy w Polsce” wydany przez agencję marketingową SportWin. Publikujemy jego główne tezy.
W porównaniu z resztą świata polski rynek sponsoringu sportowego dopiero raczkuje. Dotychczas podjęto niewiele prób jego analizy. Pierwszym w kraju kompleksowym badaniem na ten temat jest raport „Sponsoring sportowy w Polsce” wydany przez agencję marketingową SportWin. Publikujemy jego główne tezy.
Autor: Krzysztof Kropielnicki i Michał Gradzik
Wszystkie grafiki, zdjęcia, teksty oraz same strony www podlegają ochronie prawnej na mocy ustawy o prawie autorskim.
Używanie ich w jakikolwiek sposób bez uprzedniego, pisemnego zezwolenia jest zabronione i może spowodować pociągnięcie do odpowiedzialności cywilnej i karnej w maksymalnym zakresie dopuszczalnym przez prawo.